Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een hippefruitmand bestellen?

Als eerste maakt u een keuze uit de verschillende thema’s; beterschap, sterkte, gefeliciteerd, veel liefs, zomaar, bedankt, geboorte of specials. 

Maak dan een keuze uit de verschillende prijsklasse en klik op bestellen.

U kunt ook nog extra producten toevoegen aan uw hippefruitmand.

Vervolgens klikt u op de button ‘toevoegen aan winkelwagen’ waarna u het product kunt ‘afrekenen’.

Na het invullen van uw NAW- en aflever gegevens kunt u de bestelling versturen.

Vergeet niet het Gratis kaartje voor de ontvanger in te vullen, dit komt u tegen tijdens het bestelproces. 


Hoe weet ik dat de bestelling van mijn hippefruitmand goed is verwerkt?

Wanneer u iets bestelt op onze website ontvangt u direct een e-mail met een overzicht van uw bestelling.

Als u nog iets wilt wijzigen dan kunt u deze e-mail beantwoorden met de evt. veranderingen of opmerkingen erbij.


Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Deze bevestiging bevat o.a. het factuurnummer van uw bestelling.

Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit factuurnummer.


Wat gebeurt er met de hippe fruitmand als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij buren af te leveren. Ontvanger ontvangt hiervan een kaartje in de bus waar het pakket is afgegeven.

Als het niet lukt de bestelling bij de buren af te geven volgt er een tweede bezorgpoging de volgende dag. Ontvanger krijgt ook dan een kaartje in de bus waar hij of zij wijziging kan aanbrengen in bezorgtijd. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet slagen dan gaat het pakket naar een Postnl afhaalpunt waar de ontvanger het op kan halen.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland  €6,95 incl. BTW
Voor Belgie en Duitsland  €8,95 incl. BTW 

Zorg er voor dat u bij verzending naar België of Duitsland correcte gegevens invult.

Mocht een fruitmand in een ziekenhuis bezorgd moeten worden, zorg er dan voor dat de naam van het ziekenhuis en t.a.v. erop staat. 



Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja dat kan, als u uw bestelling invoert vraagt ons systeem aan u op welke datum u uw bestelling bezorgd wilt hebben. 

Met uitzondering van zon-, feest- en maandagen.


Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Helaas kunnen we u geen exacte tijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 8.00 uur en 18.00 uur.

Tijdens het bestelproces ziet u een indicatief bezorgtijdstip.


Bezorgen jullie de hippefruitmand ook in het ziekenhuis?

Ja,

maar let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt.

Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico's met zich mee.

Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven.


Bezorgen op zaterdag  in een ziekenhuis kan vertraging opleveren. Van een aantal ziekenhuizen zijn de postkamers op zaterdag gesloten, helaas kunnen wij dit niet zien.

De pakketten worden dan opgelagen bij postnl en worden op maandag bezorgd

 

Vul , bij bezorging in het ziekenhuis bij bedrijfsnaam altijd de naam van het ziekenhuis in.


Ik weet niet het volledige bezorgadres, kan ik toch bestellen?

Het is heel belangrijk dat de adres gegevens compleet zijn. wij kunnen anders niet bezorgen.

Als u adres gegevens mist dan kunt u deze proberen te vinden op www.telefoongids.nl  of www.postcode.nl 


Hoe kan ik klant worden van Hippefruitmand.nl? 

U kunt een account aanmaken zodra u een bestelling plaatst. U kunt er ook voor kiezen om als gast een bestelling te plaatsen.


Ziet de afgeleverde fruitmand er precies hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van Hippefruitmand.nl? 

Fruit is een natuur- en seizoensproduct. Het kan daarom voorkomen dat een Hippefruitmand.nl een bepaalde vrucht of kleur op die dag niet voorradig heeft.

Echter, ieder Hippefruitmand.nl geschenk wordt met zorg samengesteld. Je kunt ervan uitgaan dat Hippefruitmand.nl haar best doet om de kleur en vorm van het bestelde geschenk zoveel mogelijk te benaderen.


Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. De gegevens die wij vragen zijn uitsluitend om het pakket correct te bezoregen en met u te communiceren in geval van een calamiteit.

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. 


Ik wil graag een groot aantal fruitboxen bestellen, kan dat?

 Ja, bij grote aantallen is mogelijk! Het beste kunt u dan contact opnemen via info@hippefruitmand.nl of het contactformulier invullen. Bij grote aantallen is het ook mogelijk om een eigen fruitbox samen te stellen.

 Voor 17:00 besteld, volgende dag bezorgd
 Wilt u grote aantallen laten bezorgen? Bel of mail ons!
 Klantenservice 0165-857393