Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een hippefruitmand bestellen?

Als eerste maakt u een keuze uit de verschillende thema’s; beterschap, sterkte, gefeliciteerd, veel liefs, zomaar, bedankt, geboorte of specials. Maak dan een keuze uit de verschillende prijsklasse en klik op bestellen. U kunt ook nog extra producten toevoegen aan de fruitbox o.a.: wijn, fruitstroop, cocktail/smoothie boekje of een knuffeltje. Vervolgens klikt u op de button ‘toevoegen aan winkelwagen’ waarna u het product kunt ‘afrekenen’. Na het invullen van uw NAW-gegevens kunt u de bestelling versturen. Vergeet niet het kaartje voor de ontvanger in te vullen, dit komt u tegen tijdens het bestelproces. 

Hoe weet ik dat de bestelling van mijn hippefruitmand goed is verwerkt?

Wanneer u iets bestelt op onze website ontvangt u direct een e-mail met een overzicht van uw bestelling. Als u nog iets wilt wijzigen dan kunt u deze e-mail beantwoorden met de evt. veranderingen of opmerkingen erbij.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Deze bevestiging bevat o.a. het factuurnummer van uw bestelling. Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit factuurnummer.

Wat gebeurt er met de hippe fruitmand als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij de buren of bij de receptie af te leveren. Als dit lukt dan laten we bij de ontvanger een briefje achter, waarop staat bij wie het pakket is achter gelaten. De ontvanger kan de bestelling afhalen bij de betreffende persoon. Als het niet lukt de bestelling bij de buren/receptie af te geven laten we een briefje achter met het telefoonnummer van de bezorgdienst. Zodat de ontvanger een afspraak kan maken voor een tweede levering.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland kost een hippe fruitmand bezorgen € 6,95 incl. BTW
Voor Belgie kost een hippe fruitmand bezorgen € 8,95 incl. BTW

Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja dat kan, als u uw bestelling invoert vraagt ons systeem aan u op welke datum u uw bestelling bezorgd wilt hebben. Met uitzondering van zon-, feest- en maandagen.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Helaas kunnen we u geen exacte tijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 8.00 uur en 18.00 uur. Wij zullen uw voorkeur dan aan de bezorgdienst doorgeven.
(dit is echter geen garantie dat het dan ook lukt).

Bezorgen jullie de hippefruitmand ook in het ziekenhuis?

Ja, maar let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt. Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico's met zich mee. Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven. Vooral bezorgen in het ziekenhuis op zaterdag kan wel eens een vertraging opleveren. Als de ontvanger ontslagen is uit het ziekenhuis komt de fruitmand retour en is het niet meer bruikbaar om naar een privéadres te kunnen sturen.

Ik weet niet het volledige bezorgadres, kan ik toch bestellen?

Het is heel belangrijk dat de adres gegevens compleet zijn.Als u adres gegevens mist dan kunt u deze proberen te vinden op www.telefoongids.nl  of www.postcode.nl 

Hoe kan ik klant worden van Hippefruitmand.nl? 

U kunt een account aanmaken zodra u een bestelling plaatst. U kunt er ook voor kiezen om als gast een bestelling te plaatsen.

 Ziet de afgeleverde fruitmand er precies hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van Hippefruitmand.nl? 

Fruit is een natuur- en seizoensproduct. Het kan daarom voorkomen dat een Hippefruitmand.nl een bepaalde vrucht of kleur op die dag niet voorradig heeft. Echter, ieder Hippefruitmand.nl geschenk wordt met zorg samengesteld. Je kunt ervan uitgaan dat Hippefruitmand.nl haar best doet om de kleur en vorm van het bestelde geschenk zoveel mogelijk te benaderen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet verstrekt aan derden. 

Ik wil graag een groot aantal fruitboxen bestellen, kan dat?

 Ja, bij grote aantallen is mogelijk! Het beste kunt u dan contact opnemen via info@hippefruitmand.nl of het contactformulier invullen. Bij grote aantallen is het ook mogelijk om een eigen fruitbox samen te stellen.