• Kies als 1e uw fruitmand
  • kies uw thema
  • voeg deze toe aan de winkelwagen
  • Ga naar Afrekenen
  • vul het bezorgadres in (denk aan het Gratis kaartje)
  • Vul uw gegevens in
  • Kies de gewenste bezorgdag
  • Afrekenen

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een overzicht / bevestiging van uw bestelling. Controleer deze!

Deze bevestiging bevat o.a. het bestel- en factuurnummer van uw bestelling.

Wilt u iets wijzigen beantwoord dan deze e-mail met de evt. veranderingen of opmerkingen erbij.

Geen bevestiging ontvangen?

Controleer Spam, ongewenste mail. Bij Google ook reclame en Update

Nee, wij versturen alleen de fruitmand en het kaartje met uw persoonlijke boodschap.

De factuur en Track & Trace wordt uitsluitend per mail gestuurd naar het opgegeven emailadres.

Volg via de track&Trace uw fruitmand en stel de ontvanger in kennis dat er een cadeautje aankomt. Dit draagt bij aan een goede bezorging

Nederland:               € 6,95 ( incl. Waddeneilanden)
Same Day delivery: + € 2,50 (voor 11:00 uur besteld is zelfde dag tussen 17:00 en 22:00 uur geleverd)

België:                         € 8,95
Duitsland:                 € 8,95

Onze Hippe fruitmanden worden bezorgd door Postnl of Trunkrs.

Wanneer Postnl?

Indien uw fruitmand besteld is op werkdagen voor 17 uur. Het bij een Bedrijf, Zieken- verzorgingshuis, camping in België of op de waddeneilanden bezorgd moet worden.

u een aantal dagen vooraf besteld.

Wanneer Trunkrs?

Als u, uw fruitmand heeft besteld na 17 uur voor bezorging de volgende dag in Nederland. (Bedrijf, Zieken- verzorgingshuis, camping in België of op de waddeneilandenuitgesloten)

werkwijze Postnl Nederland :

  • Dag A besteld voor / opgehaald om 17 uur voor bezorging andere dag
  • Zending te volgen via Track & Trace
  • 1 bezorgpoging
  • Mocht de begunstigde niet thuis is zal PostNL probeert met het eerst bij de buren te bezorgen.
  • Als het niet lukt om bij de buren te bezorgen dan gaat het naar een afhaallocatie in de buurt.
  • Bij het afhaalpunt kan de begunstigde het pakket nog tot 7 dagen na ontvangst afhalen.
  • Dit alles wordt gecommuniceerd middels de Track & Trace

Werkwijze Postnl België:

  • Dag A opgehaald om 17 uur voor bezorging andere dag
  • 1 bezorgpoging
  • Na de 1e bezorgpoging gaat het pakket naar een afhaallocatie in de buurt.
  • Op het opgegeven email-adres ontvangt men bericht als het pakket gearriveerd is op het afhaalpunt. Indien nodig ontvangt men op het opgegeven emailadres na 2 en 5 dagen een herinnering.

Bij het afhaalpunt kan de begunstigde het pakket nog tot 7 dagen na ontvangst afhalen.

U als besteller ontvangt de emails betreffende de bezorging.

Vergroot de kans op een goede bezorging door de ontvanger in te lichten dat er een cadeau onderweg is, of op een afhaalpunt staat.

Werkwijze Trunkrs    Same Day Delivery (extra vers levering)

Uitsluitend bezorging in Nederland,  (uitgezonderd Waddeneilanden, verzorgings-Ziekenhuizen en bedrijven)

  • Zending te volgen via Track & Trace
  • 2 bezorgpogingen
  • Indien de begunstigde niet thuis is zal Trunkrs het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij de begunstigde in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket zich bevindt.
  • Mocht dit niet lukken dan volgt een 2e bezorgpoging de volgende werkdag.
  • Mocht de 2e bezorgpoging niet lukken dan treed men in overleg met besteller wat te doen.

Je bestelling wordt via Postnl of Trunkrs  uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend en hebben wij hier geen invloed op.

Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.

Ja, maar:

  • uitsluitend in de avond.
  • Alleen in Nederland
  • Niet bij bedrijven, ziekenhuizen en verzorgingshuizen en op de waddeneilanden.

Reden hiervan is dat wij uw fruimand op maandagochtend vers maken en versturen. postkamers en magazijnen van zieken en verzorgingshuizen zijn dan gesloten. Bestellingen voor zieken-verzorgingshuizen en België

zetten wij automatisch door naar bezorging de volgende dag.

Let op! Rond feestdagen kunnen er afwijkende bezorgtijden zijn. Fruitmanden welke op de 1e dag na een feestdag bezorgd moeten worden, worden in de avond met Trunkrs bezorgd (18-22 uur). Ook is het rond feestdagen bij de koeriersdiensten extreem druk, metname in de Decembermaand. Vertraging kan dan eerder voorkomen. Houdt hier rekening mee met uw bestelling. Een fruitmand welke in de avond of dag voor een feestdag bezorgd moet worden loopt een dag extra vertraging op indien er niet bezorgd kan worden.

Wij kunnen niet leveren op postbusnummers. Om onnodige vetraging te voorkomen verzoeken wij u om straatnaam en huisnummer in te vullen.

Ja, maar lees onze pagina over bezorgen in het ziekenhuis goed door   klik hier

  • Let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt.
  • Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico’s met zich mee.
  • Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven.
  • Vul altijd de naam van het ziekenhuis , afdeling en kamernummer in voor en spoedige bezorging.
  • Bezorging op zaterdag in ziekenhuizen is meestal niet mogelijk. Bij de meeste ziekenhuizen zijn de postkamers, waar de fruitmanden bezorgd worden gesloten .De pakketten worden dan (ongekoeld)  opgeslagen bij postnl en worden op maandag bezorgd. Dit komt de kwaliteit niet ten goede.

Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij buren af te leveren. Besteller ontvangt hiervan bericht via de Track&Trace.

Als het niet lukt de bestelling bij de buren af te geven gaat het pakket naar een afhaalpunt van Postnl in de buurt. Besteller ontvangt hiervan bericht via de Track&Trace.

Geef dit dan door aan ontvanger! Het pakket blijft 7 dagen op het afhaalpunt.

Indien de bezorging plaats vind door Trunkrs dan vinden er 2 bezorgpogingen plaats. Geef altijd het telefoonnummer van de ontvanger op. Trunkrs neemt contact op met de ontvanger als hij of zij niet kan bezorgen.

Ja dat kan,

als u uw bestelling invoert vraagt ons systeem, op het einde,  op welke datum u uw fruitmand bezorgd wilt hebben.

Let wel op dat wij op maandag uitsluitend in de avond bezorgen. 

Dit ligt onder andere aan het bestelmoment.

Fruitmanden welke op werkdagen voor 17 uur besteld worden voor de volgende dag worden tussen 8 en 18 uur bezorgd.

Fruitmanden besteld na 17 uur kunnen de volgende dag bezorgd worden tussen 18 en 22 uur. Middels de track en trace kunt u het bezorgtijdstip zien.

Ja, maar lees onze pagina over bezorgen in het ziekenhuis goed door   klik hier

  • Let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt.
  • Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico’s met zich mee.
  • Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven.
  • Vul altijd de naam van het ziekenhuis , afdeling en kamernummer in voor en spoedige bezorging.
  • Bezorging op zaterdag in ziekenhuizen is meestal niet mogelijk. Bij de meeste ziekenhuizen zijn de postkamers, waar de fruitmanden bezorgd worden gesloten .De pakketten worden dan (ongekoeld)  opgeslagen bij postnl en worden op maandag bezorgd. Dit komt de kwaliteit niet ten goede.

Nee!

Het is heel belangrijk dat de adres gegevens compleet zijn. wij kunnen anders niet bezorgen.

Krijgt u tijdens het bestellen te zien dat de postcode en huisnummer niet corresponderen, controleer deze dan.  U bent verantwoordelijk voor het adres.

Fruit is een natuur- en seizoensproduct. Het kan daarom voorkomen dat een  bepaalde vrucht niet voorradig of beschikbaar is.

Echter, elke Hippefruitmand wordt met zorg samengesteld. Je kunt ervan uitgaan dat wij bij Hippefruitmand.nl er voor zorgen dat de fruitmand, welke wij versturen, is samengesteld met een mooie selectie van het beste en lekkerste fruit.

Indien een toegevoegd product niet leverbaar is zullen wij zorgen voor een passend alternatief.

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. De gegevens die wij vragen zijn uitsluitend om het pakket correct te bezorgen en met u te communiceren in geval van een calamiteit.

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Privacy verklaring

Ja, bij grote aantallen is mogelijk! Het beste kunt u dan contact opnemen via [email protected] of het contactformulier invullen.

Bij grote aantallen is het ook mogelijk om een eigen fruitbox samen te stellen.

U kunt een account aanmaken zodra u een bestelling plaatst. U kunt er ook voor kiezen om als gast een bestelling te plaatsen.

Voor bedrijven /  instellingen is het mogelijk om op factuur te bestellen.

Vul bij factuurgegevens uw BTW nummer in, deze wordt direct geverifieerd, waarna bij betaling de optie ” op factuur” te vooschijn komt.

Tip: maak gelijk een accoount aan, dan hoeft de volgende keren uw gegevens niet mee in te vullen

In principe gebruiken wij geen Biologisch geteeld fruit. Het kan voorkomen dat als er een goede kwaliteit biologisch fruit beschikbaar is bij onze leverancier wij deze gebruiken.

De reden dat wij  geen biologisch fruit gebruiken is dat wij dan niet het gehele jaar door een mooie gevarieerde fruitmand kunnen maken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *