Hoe kan ik een hippefruitmand bestellen?

Als eerste maakt u een keuze uit de verschillende thema’s; beterschap, sterkte, gefeliciteerd, veel liefs, zomaar, bedankt, geboorte of specials.

Maak dan een keuze uit de verschillende prijsklasse en klik op bestellen.

U kunt ook nog extra producten toevoegen aan uw hippefruitmand.

Vervolgens klikt u op de button ‘toevoegen aan winkelwagen’ waarna u het product kunt ‘afrekenen’.

Na het invullen van uw NAW- en aflever gegevens kunt u de bestelling versturen.

Vergeet niet het Gratis kaartje voor de ontvanger in te vullen, dit komt u tegen tijdens het bestelproces.

 

Hoe weet ik dat de bestelling van mijn hippefruitmand goed is verwerkt?

Wanneer u iets bestelt op onze website ontvangt u direct een e-mail met een overzicht van uw bestelling.

Als u nog iets wilt wijzigen dan kunt u deze e-mail beantwoorden met de evt. veranderingen of opmerkingen erbij.

Geen bevestiging ontvangen? kijk eerst bij Spam of ongewenste mail.

 

Ziet de ontvanger de factuur of pakbon?

Nee, wij versturen alleen de fruitmand en het kaartje met uw persoonlijke boodschap. De factuur en Track & Trace wordt uitsluitend per mail gestuurd naar het opgegeven emailadres.

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra de betaling is goed gekeurd krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Deze bevestiging bevat o.a. het factuurnummer van uw bestelling.

Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit bestelnummer.

 

Bezorgen jullie op maandag?

Ja, maar:

  • uitsluitend in de avond.
  • Alleen in Nederland
  • Niet bij bedrijven, ziekenhuizen en verzorgingshuizen en op de waddeneilanden.

Reden hiervan is dat wij uw fruimand op maandagochtend vers maken en versturen. postkamers en magazijnen van zieken en verzorgingshuizen zijn dan gesloten. Bestellingen voor zieken-verzorgingshuizen en België

zetten wij automatisch door naar bezorging de volgende dag.

 

 

Kan ik bij een postbusnummer laten bezorgen?

Voor de beste bezorging verzoeken wij u straatnaam en huisnummer in te vullen.

 

Wanneer wordt de fruitmand bezorgd?

Fruitmanden besteld in het weekend worden op maandagavond bezorgd, u ontvangt maandag, einde van de middag de track en Trace.

Op Maandagen kunnen wij niet bezorgen bij :

  • Bij Bedrijven, Verzorgings- Ziekenhuizen
  • In België en op de Waddeneilanden

 

Nederland België
Besteld: Voor 11 uur  Voor 17 uur tussen 17:00 en 23:59 uur voor 17 uur Na 17 uur
1e bezorg mogelijkheid
Maandag Maandag avond* Dinsdag Dinsdag      Avond* Dinsdag Woensdag
Dinsdag Dinsdag avond* Woensdag Woensdag  Avond* Woensdag Donderdag
Woensdag Woensdag avond* Donderdag Donderdag Avond* Donderdag Vrijdag
Donderdag Donderdag avond* Vrijdag Vrijdag       Avond* Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Vrijdag avond* Zaterdag Maandag   Avond* Zaterdag Dinsdag
Zaterdag / Zondag Maandag Avond*
Bezorging bij bedrijven, zieken- verzorgingshuizen
Nederland & België Postnl
Besteld voor 17 uur na 17 uur
1e bezorg mogelijkheid
Maandag Dinsdag woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Dinsdag
Vrijdag Dinsdag Dinsdag
Zaterdag / Zondag Dinsdag Dinsdag
* Deze fruitmanden worden bezorgd door Trunkrs. Bij bezorging voor dezelfde dag geldt een toeslag.
Trunkrs Same Day Delivery bezorgd niet bij zieken-verzorgingshuizen, bedrijven, op de Waddeneilanden en België

100% bezorggarantie?

100% bezorggarantie kunnen wij helaas niet geven. 98% van de fruitmanden wordt op de gewenste dag door één van de koeriersdiensten bezorgd. Er kunnen echter altijd diverse externe factoren van invloed zijn op de bezorging.

Help mee aan een goede bezorging!  Meestal weet de ontvanger niet dat er een fruitmand bezorgd gaat worden. Door hem of haar van te voren in te lichten dat er een verrassing of cadeau aan komt vergroten wij samen de kans op een goede en snelle bezorging.

Wie bezorgt Uw Hippe fruitmand?

Onze Hippe fruitmanden worden bezorgd door Postnl of Trunkrs.

Werkwijze Postnl Nederland :

  • Dag A besteld voor / opgehaald om 17 uur voor bezorging andere dag
  • Zending te volgen via Track & Trace
  • 1 bezorgpoging
  • Mocht de begunstigde niet thuis is zal PostNL probeert met het eerst bij de buren te bezorgen.
  • Als het niet lukt om bij de buren te bezorgen dan gaat het naar een afhaallocatie in de buurt.
  • Bij het afhaalpunt kan de begunstigde het pakket nog tot 7 dagen na ontvangst afhalen.
  • Dit alles wordt gecommuniceerd middels de Track & Trace

Werkwijze Postnl België:

  • Dag A opgehaald om 17 uur voor bezorging andere dag
  • 2 bezorgpogingen na 1e poging wordt er een kennisgeving achtergelaten.
  • Na de 2e bezorgpoging gaat het pakket naar een afhaallocatie in de buurt.
  • Op het opgegeven email-adres ontvangt men bericht als het pakket gearriveerd is op het afhaalpunt. Indien nodig ontvangt men op het opgegeven emailadres na 2 en 5 dagen een herinnering.

Bij het afhaalpunt kan de begunstigde het pakket nog tot 7 dagen na ontvangst afhalen.

U als besteller ontvangt de emails betreffende de bezorging.

Vergroot de kans op een goede bezorging door de ontvanger in te lichten dat er een cadeau onderweg is, of op een afhaalpunt staat.

Werkwijze Trunkrs    Same Day Delivery (extra vers levering)

Uitsluitend bezorging in Nederland,  (uitgezonderd Waddeneilanden, verzorgings-Ziekenhuizen en bedrijven)

  • Zending te volgen via Track & Trace
  • 2 bezorgpogingen
  • Indien de begunstigde niet thuis is zal Trunkrs het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij de begunstigde in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket zich bevindt.
  • Mocht dit niet lukken dan volgt een 2e bezorgpoging de volgende werkdag.
  • Mocht de 2e bezorgpoging niet lukken dan treed men in overleg met besteller wat te doen.
Besteldag: Trunkrs Same Day Delivery

Fruitmanden besteld na 17 uur voor de volgende dag.

Fruitmanden besteld voor 11 uur voor bezorging dezelfde avond.

(maandag t/m vrijdag uitgezonderd België, Waddeneilanden, Bedrijven , zieken enverzorgingshuizen)

Trunkrs bezorgd tussen 18 en 22 uur

postnl

Fruitmand besteld voor     17 uur voor bezorging volgende dag

(extra vers door kortere doorloop) 1e mogelijke afleverdag
Maandag voor 11uur besteld levering zelfde avond Dinsdag
Dinsdag voor 11uur besteld levering zelfde avond Woensdag
Woensdag voor 11uur besteld levering zelfde avond Donderdag
Donderdag voor 11uur besteld levering zelfde avond Vrijdag
Vrijdag voor 11uur besteld levering zelfde avond Zaterdag
Vrijdag  na 17 uur Maandag avond
Zondag Maandag avond

 

Wat gebeurt er met de hippe fruitmand als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is wordt geprobeerd uw bestelling bij buren af te leveren. Ontvanger ontvangt hiervan een kaartje in de bus waar het pakket is afgegeven.

Als het niet lukt de bestelling bij de buren af te geven gaat het pakket naar een afhaalpunt van Postnl in de buurt. Ontvanger krijgt ook dan een kaartje in de bus waar hij of zij het pakket op kan halen. Het pakket blijft 7 dagen op het afhaalpunt.

Indien de bezorging plaats vind door Trunkrs dan vinden er 2 bezorgpogingen plaats. Geef altijd het telefoonnummer van de ontvanger op. Trunkrs neemt contact op met de ontvanger als hij of zij niet kan bezorgen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

  • Voor Nederland  €6,95 incl. BTW
  • Voor Belgie          €8,95 incl. BTW

Zorg er voor dat u bij verzending naar België correcte gegevens invult.

Mocht een fruitmand in een ziekenhuis bezorgd moeten worden, zorg er dan voor dat de naam van het ziekenhuis en t.a.v. erop staat. Zie onze pagina “bezorgen in het ziekenhuis”

 

Kan ik zelf bepalen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja dat kan, als u uw bestelling invoert vraagt ons systeem aan u op welke datum u uw bestelling bezorgd wilt hebben. Let wel op afwijkende bezorgdagen bij Bedrijven Waddeneilanden , verzorgings- Ziekenhuizen en België

Met uitzondering van zon-, feestdagen. (let op voor bezorgdagen in het ziekenhuis)

 

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Helaas kunnen we u geen exacte tijd geven. De bezorging is afhankelijk van de route van de bezorgdienst. Normaliter worden alle bestellingen bezorgd tussen 8.00 uur en 18.00 uur.

Tijdens het bestelproces ziet u een indicatief bezorgtijdstip.

 

Bezorgen jullie de hippefruitmand ook in het ziekenhuis?

Ja, maar lees onze pagina over bezorgen in het ziekenhuis goed door   klik hier

  • Let op dat u zeker weet dat de ontvanger minimaal 2 dagen na de bestelling nog in het ziekenhuis ligt.
  • Het bezorgen van een fruitmand in het ziekenhuis brengt altijd risico’s met zich mee.
  • Intern in het ziekenhuis kan het pakket namelijk een vertraging oplopen waardoor we niet de kwaliteit kunnen garanderen die wij beloven.
  • Vul altijd de naam van het ziekenhuis , afdeling en kamernummer in voor en spoedige bezorging.
  • Bezorging op zaterdag in ziekenhuizen is meestal niet mogelijk. Bij de meeste ziekenhuizen zijn de postkamers, waar de fruitmanden bezorgd worden gesloten .De pakketten worden dan (ongekoeld)  opgeslagen bij postnl en worden op maandag bezorgd. Dit komt de kwaliteit niet ten goede.

 

Ik weet niet het volledige bezorgadres, kan ik toch bestellen?

Nee!

Het is heel belangrijk dat de adres gegevens compleet zijn. wij kunnen anders niet bezorgen.

Krijgt u tijdens het bestellen te zien dat de postcode en huisnummer niet corresponderen, controleer deze dan.  U bent verantwoordelijk voor het adres.

Als u adres gegevens mist dan kunt u deze proberen te vinden op www.telefoongids.nl  of www.postcode.nl

 

Hoe kan ik klant worden van Hippefruitmand.nl?

U kunt een account aanmaken zodra u een bestelling plaatst. U kunt er ook voor kiezen om als gast een bestelling te plaatsen.

 

Ziet de afgeleverde fruitmand er precies hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van Hippefruitmand.nl?

Fruit is een natuur- en seizoensproduct. Het kan daarom voorkomen dat een Hippefruitmand.nl een bepaalde vrucht of kleur op die dag niet voorradig heeft.

Echter, ieder Hippefruitmand.nl geschenk wordt met zorg samengesteld. Je kunt ervan uitgaan dat Hippefruitmand.nl haar best doet om de kleur en vorm van het bestelde geschenk zoveel mogelijk te benaderen.

 

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. De gegevens die wij vragen zijn uitsluitend om het pakket correct te bezorgen en met u te communiceren in geval van een calamiteit.

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. www.hippefruitmand.nl/privacy

 

Ik wil graag een groot aantal Hippe fruitmanden bestellen, kan dat?

Ja, bij grote aantallen is mogelijk! Het beste kunt u dan contact opnemen via info@hippefruitmand.nl of het contactformulier invullen.

Bij grote aantallen is het ook mogelijk om een eigen fruitbox samen te stellen.

Contact

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *