Betalen / Bezorgen

Alle online betalingingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding. De betalingsgegevens die u doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Hippefruitmand.nl worden gelezen of anderszins worden achterhaald.

Betaalmogelijkheden:

  • - iDeal 

  • - Mastercard

  • - Visa

  • - Meastro  

Alle betalingen gaan via de Omnikassa van Rabobank

Betalen op Factuur

Wij bieden de mogelijkheid voor onze zakelijke klanten om op rekening te betalen. De factuur wordt per email verzonden naar het opgegeven email-adres.

Voor bestellingen op factuur vragen wij om uw kamer van Koophandel en BTW nummer. Betalingsterwijn bedraagt 14 dagen.


Het betaalproces
U heeft een keuze gemaakt voor een bepaald product op de site en u heeft uw adresgegevens ingevuld. Op uw beeldscherm verschijnt het betaalscherm met de verschillende betaalmogelijkheden. Hieruit kiest u de door u gewenste betaalwijze. 

Wanneer u kiest voor een online betaling wordt uw computer via een beveiligde lijn naar de website van Rabobank geleid. Dit houdt in dat uw gegevens gecodeerd verstuurd worden (zgn. secure connection). Als de betaling in orde is, krijgen wij een akkoord binnen en zal uw bestelling worden verwerkt.


Fruitmand bezorgen door heel Nederland, België, Luxemburg en Duitsland*!

Hippefruitmand.nl hanteert het principe: vandaag voor 17:00 uur besteld, morgen is uw fruitmand bezorgd! Vanwege versheid kunnen wij leveren van Dinsdag tot en met Zaterdag. De fruitmand bezorgen we door heel Nederland, België, Luxemburg en Duitsland* binnen 24 uur aan zowel bedrijven als particulieren.

(*enkele gebieden in Duitsland hebben een levertijd van 2 werkdagen)  

Als u de fruitmand cadeau doet kunt u er uiteraard voor kiezen de fruitmand direct bij de ontvanger te laten bezorgen, of bij uzelf waarna u persoonlijk de fruitmand kunt overhandigen.

De bezorgkosten bedragen voor:

  • Nederland € 6,95

  • België, Luxemburg en Duitsland € 8.95                           

Bezorgprocedure

Indien de begunstigde niet thuis is zal PostNL het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij de begunstigde in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket zich bevindt. Mocht de postbode bij de buren ook niemand aantreffen, dan zal hij ook een 2e keer proberen het pakket bij de begunstigde af te leveren. Mocht de levering dan nog niet lukken, dan wordt het pakketje op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor afgegeven en ontvangt de begunstigde hierover een kaartje in de brievenbus. Daar kan de begunstigde het pakket nog tot 21 dagen na ontvangst van dit briefje afhalen.